Klachten & Privacy

Als u een klacht heeft dan kunt u deze het beste bespreken met de betrokken persoon. Vindt u dat niet prettig? Neem dan contact op met de vestigingscoordinator van de betreffende locatie. U kunt uw klacht indienen door het klachtenformulier (hieronder te downloaden) in te vullen en te mailen (e-mailadres staat op het formulier). Dan neemt de vestigingscoordinator contact met u op en bespreekt het vervolgtraject.

Privacy

Ten behoeve van de privacy van onze patiënten, medewerkers en artsen heeft de directie van de Nederlandse Obesitas Kliniek een privacy-protocol op basis van de Wet Bescherming Persoonsgegevens en Kwaliteitswet Zorginstellingen opgesteld. U kunt dit document downloaden via de link hieronder.

Veiligheid

De Nederlandse Obesitas Kliniek heeft een veiligheidsmanagementsysteem geïmplementeerd om de patiëntveiligheid te waarborgen.

NB: Voor het lezen van PDF bestanden heeft u Adobe Reader nodig. Deze kunt u hier downloaden

Het klachtenformulier kunt u ook gebruiken voor overige meldingen met betrekking tot onveilige situaties of andere verbetersuggesties.

E-mail

Voor het veilig versturen van berichten via e-mail, chat en file transfer werkt de Nederlandse Obesitaskliniek met ZIVVER; een oplossing die ervoor zorgt dat wij zeker weten dat niemand anders dan de verzender en de ontvanger toegang hebben tot onze (e-mail) communicatie.

Lees hier meer